• Family Group - Social Media

Moje metody pracy

Ucząc chemii przede wszystkim staram się, aby każdy z moich uczniów miał okazję poczuć się jak mały naukowiec i mógł zrozumieć, że chemia to nie ciąg nudnych wzorów i trudnych do zapamiętania terminów. Stosuję wiele samodzielnie wykonanych pomocy dydaktycznych, które obrazują i ułatwiają zrozumienie przekazywanych treści. Przedmiot ten jest okazją do ekscytujących doświadczeń, wielkich odkryć oraz świetnej zabawy podczas której nie można się nudzić. Dzięki temu udaje się przyswoić wzory, zrozumieć reakcje, a także samodzielnie dojść do przyczyn i skutków analizowanych zjawisk.

Konkurs biologiczno-chemiczny

Bardzo ważne jest dla mnie, aby nasze dzieci podejmowały próby sprawdzania własnych umiejętności i wiedzy w różnych konkursach. Kolejny raz wzięły udział w Ogólnopolskim Konkursie Biologicznym i Chemicznym Sokrates. Wszyscy wykazali się ogromnym zaangażowaniem i świetnie poradzili sobie ze stresem. Czekamy na wyniki! 🙂

Kalina Salamon – nauczycielka przyrody, biologii, geografii i chemii

Kalina Salamon – jestem absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku geografia i przyroda nauczycielska. Ukończyłam także studia podyplomowe w zakresie biologii i edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Jako, że przedmioty przyrodnicze przenikają się wzajemnie tworząc całość, obecnie studiuję również podyplomowo chemię nauczycielską. Pragnę otworzyć każdego z uczniów na tajemnice naszego świata oraz pokazać, że zdobywanie wiedzy pozwala …

Doświadczenia z chemii

Chcąc zrozumieć chemię nie można opierać się tylko na wzorach, ważne jest, aby zobaczyć na własne oczy to, co zapisuje się za pomocą symboli. W związku z tym nawiązaliśmy współpracę ze Studenckim Kołem Naukowym NANO Politechniki Łódzkiej.  Co dwa tygodnie odbywają się spotkania ze studentami, którzy wraz z uczniami klasy szóstej i siódmej przeprowadzają szereg …

Wyślij komentarz